klik

weirdo me?

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Stop dreaming. Start living. Get everything. And don't look back unless it's a good view.

Saturday, January 21

short-stories-post #2

salam sabtu, greeny. kali ni kita buat gaya santai lagi. dan untuk entry seterusnya. deal?


alhamdulillah, lega rasanya bila nazmi dah makin sihat. tak perlu masuk ward, sebab dia dah tak muntah. selera makan pun dah okay. tadi boleh pulak lepas mengaji dia pergi ikut family jiran pergi dinner. order nasi goreng u.s.a siap. amboi, tak muntah pulak ye dik?


well, semakin banyak saya membaca, semakin terasa diri ni kerdil. banyak yang saya tak tahu. nampak sangat ilmu tu kurang. lepas ni boleh la pelan pelan belajar, insyaAllah. betul lah kata author tersebut, bukan senang nak jadi baik. tapi jangan cepat mengalah. Allah tengok pada usaha.


hari ni berjaya jugak saya clean bilik. kipas dah makin laju, fuhh. lepas ni tak payah on aircond la kan. tapi kalau terik sangat, selamat jugak. hihi. well, bilik saya berwajah ferrari. awak ada?


saya tak mengharap apa-apa, tapi kadang-kadang saya menunggu juga khabar sahabat handai. sihat ke awak di sana? harapnya semua selamat, walaupun saya dapat tahu ada yang tak sihat.


mungkin ini jalan yang terbaik buat masa ni. dalam islam tiada kebetulan, kerana semuanya adalah takdir yang telah ditetapkan. salam semua :)

No comments:

Post a Comment