klik

weirdo me?

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Stop dreaming. Start living. Get everything. And don't look back unless it's a good view.

Tuesday, June 12

short-stories-post #20

Salam to all. Hi whitey. Pheww, I took a month to update new entry heh. Bukan apa, nak blog ni pun kena ada mood. Tak gitu? ;)

So, what is going on now? I was busying myself on working before, but only for a month. Okay okay, it was 2 weeks only. Hihi. That job didn't suits me kot. Lepas nk cari part time je la sementara tunggu intake degree kan?

Btw, setiap penyakit ada ubatnya kan. Kita akan cakap mcm tu bila orang di sekeliling kita sakit. Tapi mcm mana kalau diri sendiri yg menghidap penyakit? Mesti rasa this is the end of my life. Buat semua benda dah tak guna. Allah datangkan penyakit itu untuk kita lebih dekat denganNya. Semoga semuanya tabah.

Now I feel that semua dah lain. Perubahan, yes that is. Bukan pasal perubahan manusia saja, tapi perubahan dunia ni sendiri. Is that me who is still under katak di bawah tempurung, or people are too busy chasing the development of country and technologies? Sorry, but even dengan my friends pun I don't feel the chemistry anymore. People that are used to close to me, yet are so far now. Dah tak clicks, bak kata Karl. Maybe I have to stay silent and be an observer, and I really hope that myself can stay on the feet where I am now. Perubahan itu boleh menghanyutkan. I don't mind orang nak cakap kau ni anti social ke, kuno ke, as long as I know what i do, who are you to care? Oppps!

Okay cuti sekolah hari tu adik pergi terengganu. Let's la the pictures tell you! Hehe. Lama tak share gambar kan?

Pantai Cherating

Penat lettew

cariks batiks


Pantai Batu Buruk

Nasi Dage

























*** friend's wedding ***






*** family gathering ***



*** pai ikan, mee calong, otaks otaks***



Done. Malam ni nak layan movie Filipinos pulak, NGAYONG NANDITO KA! Hahaha I bet ramai tak ingat movie ni. Google sendiri kalau nak tahu. Bye!



No comments:

Post a Comment