klik

weirdo me?

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Stop dreaming. Start living. Get everything. And don't look back unless it's a good view.

Sunday, February 10

Benar

Memang benar
Aku perlu duduk diam dan bertenang
Lagu rancak berkumandang
Mengurangkan resah di jiwa
Hakikat yang kau tidak mengerti
Dan aku sendiri tidak pernah untuk memahami
Banyak yang tidak ku luahkan
Kerna akal fikiran menghalang
Aku bersyukur pabila ketenangan mengawal jiwa

Sakit di hati tidak usah dikira
Andai kau tahu air mata yang mengalir
Boleh ku tadahkan Tasik Shah Alam sebagai bukti (kehkeh)
Aku tahu hatimu mengerti
Tapi kau menafikan kerna kenangan lama itu

Penat, memang aku penat
Tapi hati masih berdegil untuk tunggu
Tunggu sampai masanya nanti
Aku sendiri akan melangkah dan pergi
Waktu itu aku sudah mampu memandangmu
Tanpa sebarang getar di jiwa..


No comments:

Post a Comment