klik

weirdo me?

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Stop dreaming. Start living. Get everything. And don't look back unless it's a good view.

Sunday, April 1

short-stories-post #11.

Hidup di dunia ni banyak cabaranya. Macam macam topik boleh jadi sebab manusia ada masalah. Kalau tak ada masalah pun tk best jugak. Tak dapat nak rasa stress. Tapi bila dah rasa stress, erghh stressnya!

Btw I had fun today, a few of geng ttdi and Syaza + Ina datang joint us main layang layang kat Kepong. Fuuhhh angin dia best, rasa macam nk terbang jauh. Jauh yang bukan di sana. Thanks guys, you guys always make me so terharu. Im touched. Hehe. Enjoy this.











Sometimes kan, I got confuse la with my feelings. I really need to fix this. Maybe the girls tu betul, kena buat istikharah untuk dapatkan petunjuk. InsyaAllah :) So sekarang bukan masa yang tepat untuk active facebook. Why? Bukak fb buat sakit hati je. I really really really need to fix this and stop playing around. Be matured pls faezza. 

Okay whitey till we meet again soon. Im gonna post my stories often sebab sekarang kan duduk rumah. So banyaaakkkk free time. Bye you olls. Salam.

No comments:

Post a Comment