klik

weirdo me?

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Stop dreaming. Start living. Get everything. And don't look back unless it's a good view.

Thursday, March 29

short-stories-post #10.

Hi. Hehe I just re-read my last post. Alahai macam sedih je orang tak wish. LOSER. Chill lah fae, semua orang busy. Tak de masa orang nak ingat birthday kau. *bestie sendiri pun lupa. Haha. Well, for those yang wish tu, thanks a lot. You guys sangat cool sebab wish! Haha. Well well well, I loveeee when unexpected things happen to me. The unknown number called from lautan benua bagi wish pun dah cukup dah. As long as you alert me about your existing in this world and doing good there, that should be fine. *glamour gitu masuk kosmo. Okay stop it, cukup cukup la tu pasal birthday wishes. Dah masuk 21 pun nk buat perangai budak budak lagi kenapa? Tapi nk cakap jgk am so glad my friends dekat overseas pun wish. OKAY CUKUP.

You know apa itu key of freedom? Tu common thing la orang cakap bila dah masuk 21. But I feel that freedom betul betul lepas habis my last diploma paper. Keluar je examination hall, tak payah cakap la camne aku senyum kan. Seeerooonok okay. Walaupun perjalanan masih jauh and result pn tatau how it goes, at least lega la penat lelah sakit jangtung nervous 3 tahun ambik diploma dah over kan. Alhamdulillah.

Oh lupa nk share. My last day dekat Pilah tu, after habis paper je we all satu rumah memang dah plan nk buat bbq. We did it. We ate well. Tapi tu bkn issue dia. Pasal makan mmg tkde problem. But the best part one that night was when our junior which are my adik adik roomies bawak farewell cake and sweet video for us.



Waaaaaa am so touched. Tears. Berjujuran jgk la air mata masa peluk sorang sorang before balik. That's why I hate to say good bye. But let say good bye haha. Btw, malam lepas bbq me and few housemates dapatkan perkhidmatan the housemate, Alida utk trim rambut. Wah tak sangka ada bakat, selama ni diam je. Mmg best la lps get new hair cut, Yana datang dan buat service basuh rambut. Niiiceee. Okay cukup. I love them.

Bila dah balik Shah Alam, it means that I have to face with the reality world. This is true. Orang lain mungkin tak tahu apa yang aku alami kini. Cehh ayat nk suspend. Let me create my own future. Wanna be part of mine? Let's discuss about it. Haha. Eh?

Okay till we meet again next time. I'm going to busy myself with WGM.

No comments:

Post a Comment